tisdag 22 februari 2011

Tjejer!

Godmorgon! Idag gick Linnéa upp med sin pappa och jag fick "sovmorgon" ända tills 06. Hon vaknade nämligen 05. Tur att hon skriker Pappa, när hon vaknar, då kan han inte låta bli. Speciellt inte eftersom han jobbade kväll igår o knappt träffade henne på hela dagen. De är en söt duo mina två.
Nu är maken på jobb o vi håller på att göra oss redo för besök. Om en timme kommer min Mamma och vid lunch ansluter Linnéas gudmödrar Linda & Lolo till sällskapet. Trevligt dag alltså!

Linnéa med sin MoMo i söndags när  hon o Morfar kom på snabbvisit.

1 kommentar:

  1. God eftermiddag gumman..Tror jag har förväxlat dagarna.Det är på tisdagen den 1 mars som jag ska till bm men efter det så träffas vi mer än gärna på fiket och lär känna er mera utan för bloggen.
    Kram kram

    SvaraRadera