fredag 4 februari 2011

Soffhäng.

Linnéa har äntligen förstått att det är rätt skönt att bara sitta o hänga i soffan. Man behöver inte klättra runt i den, sitta på ryggstödet, klättra upp på skrivbordet bredvid eller kasta ner alla kuddarna på golvet. Hon har även förstått hur man tar sig ur den utan att det ser ut som ett självmordsförsök. Så idag har vi hängt i soffan och tittat på Nalle Puh. Sen har vi vilat middag, lagat mat, hängt bland leksakerna på golvet och haft det allmänt lugnt o skönt.
På kvällen tog jag en lång promenad i regnet med min fina vän Marie. Med sådant sällskap bredvid sig så glömmer man snabbt bort det dåliga vädret. Nu ska jag duscha o sen ägna mig åt ännu mera soffhäng.




Min lilla cooling! De våta fläckarna i soffan är vatten, Linnéa tycker nämligen att det är kul att be om dricka o sen hälla ut den på diverse olika ställen. Tur att vi har den här skräpsoffan så att vi slipper slita på våra två fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar