onsdag 16 februari 2011

SOVMORGON!!

Idag sov HELA familjen till 09!! Helt otroligt, bara för att det var Mats tur att gå upp med Linnéa idag. Typiskt =). Så jag passade på att ligga kvar till 10.30 och har därför precis avslutat morgonsysslorna och ska ta o göra sconesfika till oss nu. Mums! Idag blir det en lugn dag. Lite målning av dörrkarmar ska jag nog orka med men inget annat.

Linnéa på den tiden då hon sov JÄMT o mamma var uttråkad om dagarna....

Doris sover lika mycket då som nu. Lägg märke till söta nakenmagen.

3 kommentarer:

  1. Så söta bilder:)
    Lyckades precis få Smilla till att sova en stund. Funderade på samma sak idag, det var en tid då Smilla sov dygnet runt kändes det som. SÅ är det inte längre. Lyxigt att sova så länge som 10.30. Har jag nog inte gjort på år o dar ;)Blir så stressad om jag sover för länge, känns som om halva dagen har gått då. Måste vara nåt knas med mig.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack för titten, bilen och jag kom hem oskadda
    Kram Mormor

    SvaraRadera
  3. God kväll gumman.så söta..Såg att det finns ett caffe i Limhamn inte så långt från hemmakväll..vet inte hur der ser ut för jag gick inte förbi så baa skullten innan i dag.Ha en skön helg.kram kram

    SvaraRadera