fredag 18 februari 2011

Magiska ögonblick!

Idag var jag med om något alldeles underbart! När jag kom hem från träningen imorse så fick jag ringa på dörren eftersom jag glömt att ta med mina nycklar. Jag plingar o sen hör jag hur Linnéa rusar i full fart mot dörren samtidigt som hon skriker Mamma, mamma, mamma!!!
Åh, behöver jag säga hur det fick mig att må? Min underbara unge!! Nu ska hon bara kalla mig för det igen.... Hon har ju aldrig gjort det innan nämligen.... =)
När vi sedan kommit fram till min Mormor i eftermiddags så pekade hon mot hennes ytterdörr o sa Mommo! Mormor blev lagom glad av att höra det när hon sen öppnade.

Nu sover min ängel, Mats är iväg, jag har målat färdigt dörrkarmar och ska nu ta ett bad. Godkväll!

Japp, vi gillar rosa.

1 kommentar:

  1. Ååååh vad mysigt!! Jag längtar efter den dagen jag med.
    hahaha ja vi har hunnit med en hel del med huset. du skulle ha sett hur det såg innan vi satte igång. phu.blev trött av att skriva listan bara...
    KRAM o ha en mysig lördag!!

    SvaraRadera