tisdag 8 februari 2011

En efterlängtad träff!

Idag ska jag äntligen få träffa min underbara Lisa. Det var inte förrän jag lärde känna henne som jag insåg att det kanske hade varit smart att ta det det där körkortet. Lisa bor nämligen i en by så liten att det inte ens går bussar dit. Därför kan vi inte ses så ofta som vi hade velat. För Lisa är som jag, en småbarnsmamma och kan ju inte köra in till Malmö stup i kvarten. Nu är hon dessutom mamma till två små barn eftersom hon fick en liten Maya i december. Tuva heter storasyster. Marie kommer också med sin lilla Felix. Vi är arbetskamrater från Hospice alla tre. Min mor gör oss också sällskap så det blir fullt hus här i eftermiddag. Underbart!!

Men först blir det favoritkyrkis....

PUSS!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en fin eftermiddag och tack för alla söta bilder
    Kram Mormor

    SvaraRadera