lördag 12 mars 2011

Testar gränser...

Det gör Linnéa för fullt här hemma. Men inte mina gränser utan sin kropps gränser. Hon har upptäckt att den kan göra en massa roliga saker om man bara vill. Så hon lyfter på benen så högt hon bara kan, försöker stå på huvudet, snurrar runt, och studsar omkring. Det ser så himla roligt ut och hon blir lika lycklig varje gång hon kommer på något nytt.

Idag dansade vi runt som galningar i köket o viftade med armarna upp o ner (hon tycker nämligen att det är skitkul när man härmar henne) o sen låtsades vi ramla ihop o då skrattade hon så lyckligt så! Underbart!!! Nu har jag lagom ont i mitt ena knä efter att ha landat fel några gånger. Smidigt. Linnéa var smart o lät mig ramla först sen sprang hon fram o ramlade i min famn istället. Lite mjukare så. Älskade barn, vad var livet innan du fanns? <3

Imorrn kommer min mamma o tar med Linnéa på lite äventyr. Hon har en arbetskamrat här i Limhamn som har en dotter som är nästan lika gammal som Linnéa och precis lika busig så de ska sammanföras för lite lek. Blir nog perfekt. Under tiden ska jag passa på att vara sjuk med gott samvete.

Moster o Linnéa satt o snokade på Facebook igår. När Josefin fick upp en bild på en gammal killkompis med väldigt vältränad o bar överkropp så sa Linnéa glatt - Pappa!! Haha.... För visst är han tjusig min man, men vältränad.... nja...


Nasse OCH Puh ska det vara nu.


2 kommentarer:

  1. Vem är " damen " som inte vill vara med på bild ?? Så intresserad Linnea verkar!Blir kanske ett datageni !
    Kram Mormor
    Man behöver inte ha dåligt samvete när man är sjuk,det kan man ju inte hjälpa!

    SvaraRadera