onsdag 16 mars 2011

Nä du, nu är jag trött på det här!

Nu är jag gnällig. Men jag är trött på att vara sjuk. Måste vara ett segt virus som satt sig i min kropp för jag blir liksom inte helt bra. Är trött, har värk i hela kroppen och har liksom ingen initiativförmåga. Vi som precis hade kommit igång med våra rutiner efter Linnéas förkylning.... =(

Har iaf varit ute en sväng med Linnéa men vi höll på att blåsa bort! Lekplatsen bjöd på lite lä o där grävde vi i sandlådan tills vi var helt skitiga båda två. Hon är rolig min dotter, hon gillar nämligen inte att något vidrör hennes rosa lackstövlar o hon hade ett hemskt bekymmer med att hålla grusen borta från dem. Så lustigt, jag som gör allt för att visa att det är ok att smutsa ner sig! Livet blir ju tråkigt om man måste se till att vara ren jämt =)

Nu på kvällen så kröp Linnéa som vanligt upp i mitt knä när hon började bli trött. När hon såg två människor kramas på tvn så kramade hon om mig och sa GOS! Sötnos! Hon härmas så mycket nu, allt man gör vill hon göra och allt man säger försöker hon säga (gäller att hålla tungan rätt i mun). Hon har också börjat sätta ihop två ord. Mormor bil (brukar åka bil hem), Tutt-Tutt sova, bil stor. En spännande tid detta!

En liten Linnéa ute i stora världen. 

2 kommentarer:

  1. Men va fan bruden!! Nu får du ta och bli frisk.. Så här kan vi inte ha det!!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis till dagisplatsen :)
    Va konstigt att det kan vara så olika när det är samma hyresbolag. I karlstad är nästan ALLA newsecs lägenheter topfräscha, och DYRA !
    Men å andra sidan så ligger de väldigt centralt och har all tänkbar service. I vår ingår fönsterpust, gräsklippning och en lånelägenhet om man får gäster! kram

    SvaraRadera