torsdag 3 mars 2011

Halloj!

Två trevliga dagar är förbi men torsdagen blir inte sämre. Mats började sent idag så vi hann äta gemensam frukost och jag avklarade alla sysslor innan han gick. I eftermiddag ska jag träna och då ska Linnéa ha inte mindre än fyra barnvakter! Lolo, Linda o Lolos döttrar kommer hit o jag gissar att Linnéa inte kommer att sakna mig alls.

Igår var vi på toys r us, planen var att Linnéa skulle få en Igglepiggle eller en MakaPaka men när vi kom dit så hittade vi istället NALLE PUH DUPLO!! Som gjort för Linnéa, två favoriter i ett, så Nalle Puhs hus fick följa med hem istället.
På kvällen fick vi trevligt sällskap av min Mormor och min bror. Linnéa showade loss som bara den efter att hon kommit över den vanliga Morbrorblygheten. Vi bjöd på middag och sen såg vi The Social Network. Skitbra!

Nu Project runway och lite chokladrester från igår.

Tjusigt va?

2 kommentarer:

  1. Åh!! Vill ha vill ha vill ha! till Selma, inte till mig själv. jag har aldrig gillat Nalle Puh men är beredd att offra den principen för hennes skull.
    Vill du ha filmtips? "Unthinkable", "Buried", och "Experiment". De är riktigt bra alla tre, men skulle du hyra de sås tålsätt nerverna först, för det är riktiga ångestfilmer alla tre. Vi gjorde det dumma misstaget att hyra de alla tre på en gång, det blev för mycket på en gång kan jag säga.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Sååå fint!! En sån liiten söt Nasse. Jag vill också ha, men jag är ju lite för gammal. Men kanske ändå... =) Puss

    SvaraRadera