onsdag 9 mars 2011

Fika, bus och en massa mys!

Idag har varit en riktigt trevlig dag. Vi inledde med promenad till och fika på Ilva tillsammans med Mindy och hennes son William. Det var första gången vi träffades efter att ha kontakt via bloggarna ett tag och det var hur trevligt som helst!
Linnéa busade dock på som bara den och emellanåt kändes det som om jag jagade efter henne mer än vad jag satt ner. =)
Sen promenerade jag hem, nu när man kan gena över Hyllieområdet så tar det bara 50 minuter (i motvind) att gå från Svågertorp. Perfekt. Vi hade tur o missade regnet precis!
Väl hemma sov vi middag o sen har vi gosat hela eftermiddagen och kvällen. Linnéa har varit så mysig och krupit upp i min famn, kramat om mig, tittat mig i ögonen och klappat mig i ansiktet. Jag kan spricka av kärlek när hon är på det humöret!! Älskling!!!

Nu ska jag sätta mig i soffan och äta lite skit. Ätavadjagvilldag idag ju.

Frusen om benen?

Lite kvällsgympa. Mamma hängde inte på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar