tisdag 8 mars 2011

GOASTE godingen!!!

Linnéa har varit helt fantastiskt underbar de senaste dagarna. Glad, mysig och skitrolig! Hon har nu börjat peka på sig själv när man säger Linnéa. Hon kallar Doris för Tutt-Tutt som varit hennes smeknamn sen vi köpte henne. Frågar vi -Var är Doris? Så kallar hon Tutt-Tutt, Tutt-Tutt! Så gulligt!

Men det allra sötaste är när hon gosar med DuploNasse. Hon är lika glad i honom som i sin riktiga Nasse och går runt med honom i handen stora delar av dagen. Hon trycker hans nos mot sin näsa precis som hon gör med gosedjuret och snusar på honom när hon är trött. Så otroligt sött!!!!!

Hon är besatt av I drömmarnas trädgård o vi har begränsat tittandet till en halvtimme på morgonen och en halvtimme på kvällen. Annars skulle hon kunna titta på det hela dagarna. Hon dansar med till figurernas danser och blir extra lycklig när alla karaktärerna dansar tillsammans i slutet av vissa program. Jag blir så rörd när hon dansar för hon ser så lycklig ut!!

MackaPacka rockar.


Nu ska jag fira internationella kvinnodagen genom att titta på Dox. 

7 kommentarer:

  1. sv. jag har inte framhållit det som positivt utan enbart illustrerat att det ser olika ut på olika platser i världen.

    /lady dahmer

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Härligt att du också kört spinning (i går).
    Jag ledde klasser själv till juni då var jag i vecka 19 eller 20 sen ville jag inte köra mer eftersom jag inte visste hur jag skulle må. Fick lite problem med foglossning så det var nog ett bra beslut.
    Sen bodde jag en bit från gymmet så jag skippade det helt men gick mycket promenader.
    Men jag vet en del som körde spinning i 8 månaden så det går nog bra så länge kroppen orkar och man får nog dra ned lite på motstånd också. Så kör på sen om du känner att kroppen orkar.

    SvaraRadera
  3. ja tom. jag vet nu vem Macka-Packa är !
    Kram Mormor

    SvaraRadera
  4. Finaste lille prinsessan !! Hoppas ni får en riktigt mysig dag !! KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Tack gumman för en mysig förmiddag..Kändes som vi har känt varandra jätte länge :) Så klart vi vill träffas fler gånger..Nästa gång kan vi träffas hemma så våra små kan springa och leka utan man behöver ha benen efter sig :)
    Hoppas att bullarna blev goda om det nu blev något bak.Så trist vädret blev nu på eftermiddagen...Skönt att man bara är inne och myser..Tror du att jag fick i William någon mat när vi kom hem han vägrade öppna munen så han fick testa och äta själva men nä inget skulle ätas...Tanden spökar små jobbigt när de inte äter..Så lita gröt och frukt pure och vanilj kräm fick jag i han o nu får man hoppas att han äter mera senare i dag.'HUr ser det ut för dig veckan som kommer för en mysig lek dejt? kram kram

    SvaraRadera
  6. Hej gumman den mattan Linnea har på rummet har vi oxå köpt till Nova hihi

    SvaraRadera
  7. Åhh i drömmarnas trädgård är verkligen favorit programmet även hemma hos oss; )

    SvaraRadera