måndag 7 november 2011

Trevligheter och måsten.

Vilken härlig dag vi hade igår! Först kom mamma, pappa, bror och senare mormor hit med fika.
Efter det körde vi så långt ut på landet man bara kan komma för att äta middag hos Lisa, Jonas, Tuva o Maya. Det var första gången vi träffades hela familjerna. Annars är det bara jag, Lisa o barnen som brukar hänga.
Lisa lärde jag känna när jag jobbade på Hospice och hon är typ världens underbaraste människa. Sen lyckades vi få barn samma år och så knöts vi samman lite till o nu är vi riktiga vänner. Lovely!

Riktigt trevligt hade vi såklart. Smaskig middag, ljuvlig dessert, barn som lekte, busade, trotsade och läxade upp varandra under timmarnas gång. Nöjda lyckades vi sedan hitta lätt hem igen och däckade ganska snart efter hemkomst, Linnéa däckade redan i bilen.

Idag är det dags för MVCbesök, o eftersom det ändå innebär att jag måste traska hela "långa" vägen till centrum så ska jag passa på att göra en miljon ärenden samtidigt så att jag slipper gå ner dit igen inom en snar framtid. Nej, dags att fixa till sig. Hörs sen!


Tuva & Linnéa, bästisar.
Älskade töser!


1 kommentar: