lördag 26 november 2011

Dagarna bara rusar förbi!

Men det gör inget för de är fulla av en massa trevligheter för tillfället. I onsdags var min mamma o syster här hela dagen o mös med oss, i torsdags var Tilly o barnen här igen och igår så fixade jag o donade härhemma.
All julbelysning och jultextil kom på plats och Linnéa skuttade sen av glädje när hon såg alla julstjärnor och tvingade mig att sjunga Blinka lilla stjärna till varenda en.

Idag har jag lagat mat att lägga i frysen och nu är svärföräldrarna här för att laga mat till oss. Lyxigt va?
Svärfar bjuder mig på stekt sill vilket är något av det godaste jag vet! Lingon, mos o skirat smör ska det såklart vara till. Kan tro att jag kommer sakna Svärfars mat när det är dags för viktnedgång!

Ikväll är det dags för veckans bästa tv-kväll och imorrn blir det julskyltning i Landskrona, om inget händer med magen, den är riktigt låg nu. Spännande, underbart och overkligt på samma gång!
Trevlig lördagkväll! 


Såhär somnade Linnéa i torsdags när det var dags för middagsvila. Fantastiskt!

Spår efter två 2-åringar.... Jag älskar vårt tv/lekrum, det är inte snyggt men så välanvänt o praktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar