söndag 13 november 2011

Söndagssunk och kalasfina bilder.

Idag har vi verkligen varit en lat och sunkig familj. Vi satt däckade i soffan iklädda pyjamas ända fram till 14 tiden ( eller vi föräldrar iaf, Linnéa lekte med alla sina nya leksaker) då sov vi middag alla tre. Efter det tyckte vi att det var dags att rycka upp oss lite och duschade, lagade mat och klädde på oss o gick kvällspromenad.
Härligt med dagar utan planer ibland, speciellt när man haft tre fullspäckade dagar innan.

Känner mig fortfarande helt slut i kroppen, har haft mycket sammandragningar och Lillbebis trycker så neråt att det känns som att han ska lyckas pressa sig ut alldeles själv! Så jag ska nog lata mig imorrn också ( vet redan nu att jag kommer storstäda köket, men jag kan ju lata mig efteråt.) Nu ska jag äta tårtrester o vänta på att The Walking Dead ska börja. Godkväll!
Vi bjöd på gräddtårta med hemmagjorda sockerkaksbottnar (såklart), blåbärsmuffins, hallonmuffins, chokladcupcakes, vaniljdrömmar, Schwarswaldstårta, lite godis, melon och vindruvor. Allt bakat gjort av mig utom, drömmarna och marängbottnarna. 

Lycklig 2-åring!

Fixar med nya pikébussen.

Snyggaste dockvagnen!! Från Brio.

Förutom dockvagn och pikébuss så fick Linnéa också en dammsugare, lite kläder, lite pengar, djurtransport från Schleich till alla hennes Schleichdjur, några gosedjur och saker som kan vara bra att ha i framtiden. Min morfar samlar snygga tennvinglas till henne och svärföräldrarna köper bestick. Ska börjas i tid. Sen fick hon ju en massa presenter från oss föräldrar men de har jag redan visat.

1 kommentar: