fredag 4 maj 2012

Uppskjuten utflykt men uppsluppet ändå.

Annonserade ju att vi skulle på utflykt med Linnéa idag men så blev det inte. Svärmor var tvungen att jobba så vi fick skjuta upp det tills imorrn.
Gick ingen nöd på oss för det. Efter att jag "beklagat" mig på Facebook över vår planlösa förmiddag så kom Tilly o barnen hit på spontanfika och lek.
De byttes senare av av min Mamma som var här till kvällen. En riktigt trevlig dag alltså.
Linnéa har busat, lekt med vatten, byggt koja och pratat o pratat o pratat. Hon säger så mycket förnuftigt att man ibland inte tror att det är sant. O när vi byggde koja så ställde hon sig helt plötsligt upp o sa;
- Vilken härlig dag! Rätt som vanligt. =)
Ludde har inte alls varit på lika gott humör. De jäkla tänderna! Kan de komma upp nångång så han slipper plågas?
Med Linnéa var det bara att överraskat konstatera att, -Oj, vår dotter har fått en tand! Ludde måste genomlida smärta, dålig sömn, diarré, feber, ja, alla roliga "tänder är på väg symptom" men ändå dyker de aldrig upp. Har behövt ge honom alvedon två gånger för att han överhuvudtaget skulle kunna sova.

Jag behöver dock knappt ligga ner för att somna, så trött är jag, så godnatt!

Bästa utflyktsmålet, Hyllie, där det byggs o byggs o byggs......
Älskade tös!

1 kommentar:

  1. Traktorer och hästar! Det hade min son gillat. :)

    Sv. Ja, jag måste fixa bloggen. Har börjat pilla lite själv på en testblogg men vet inte om jag kommer att lyckas eller om det kommer att sluta med att jag anlitar någon iaf. ;)

    Kram

    SvaraRadera