fredag 18 maj 2012

Lycka är....


Ni. Mina finaste fina.

Idag har vi haft en underbar dag. Vi spenderade nästan hela hemma hos min bästa vän Lolo och hennes två barn. Prat, mat och lek både ute o inne. På vägen hem somnade Linnéa i vagnen o hon sover än. Ludde höll låda, shit vad han snackar den bebisen, ända tills kl. 21. Sen har vi sett Game of thrones o nu ska jag soooova.
Imorrn ska Mats inte skriva på sin uppsats förrän på kvällen så vi inleder med familjemys.

Något av det sötaste som finns är, när jag är klar med dammsugningen på kvällarna o hundarna då springer bort till sovrumsdörrarna så att de kan få komma in o lägga sig o vakta varsitt barn.
En tar plats vid fotändan på Linnéas säng och den andra hoppar upp i min o makens och håller utsikt över Ludvig som ligger i en spjälsäng intill. Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar