torsdag 10 maj 2012

Bara bilder.

Eftersom jag inte känner för att skriva idag så bjuder jag bara på lite bilder från de senaste dagarna....

Linnéa och Doris myser med varsin filt.
- Vi är kompisar, Mamma. Hon tycker om mig. <3

Ludde på språng. När jag var o kissade, o jag kissar snabbt, så låg Ludde på i filtens ena hörn och lekte med en leksak. När jag kom tillbaka gjorde han INTE det. Det är mystisk det där, bebisar rör ju sig bara när man lämnar rummet. =)

Linnéa och min Mormor. Hon har kraft i armarna den tanten.

Mina nya glasögon. Ni förstår vilker par som är kulturtöntbrillorna va? O nej, ni får inte se dem på då jag inte visar tjockisbilder på mig själv. 13 kg till sen kan jag vara med i bloggen igen.

Nu ska jag sova. Imorrn ska jag (ensam) upp i stan o leta kläder till Mammas 50års fest som är på, lördag. Inte alls ute i sista sekunden.
Vad mycket text det blev, nu ljuger rubriken. Natti!

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder, åh va jag längtar tills det fina vädret kommer tillbaka. Sånna här dagar när regnet össer ner vill jag helst inte gå ut alls...
    Ha en mysig helg !! kram

    SvaraRadera
  2. Nu var det inte första gången jag blev sur där nere för jag har flertalet gånger vikt ihop någon annans torra tvätt från torkskåpet för att den hängt kvar en timme in på min tid. Men att bara slänga ut min tvätt när jag faktiskt HAR tvätt tid och lägga in sin egen, nä därgår gränsen...
    Arg var bara förnamnet i morse ;)

    Kram

    SvaraRadera