onsdag 23 maj 2012

En verklig kärleksförklaring.

- Alla drömmar och planer jag har för framtiden inkluderar dig.O det är så jag alltid vetat att du är den rätta.

Min man är inte romantisk, så han säger aldrig saker bara för att det ska låta bra. Han säger det han tänker när han tänker det. Detta sa han när jag för 100e gången frågade honom om han verkligen älskar mig. Pga av vad som hände i min barndom så har jag ju väldigt svårt för att lita på folk o tro att de verkligen tycker om mig o kommer finnas kvar. Därför är prat om pensionsparande något av det mest romantiska jag vet. Det innebär ju att vi ska bli gamla tillsammans, Mats o jag.

5 kommentarer:

  1. Det var fint sagt! Och det är verkligen ett bevis på kärlek, eller hur?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Störst av allt är kärleken och det är klart att ni ska dela allt - alltid !
    Även här är pappan i familjen ganska dålig på att uttrycka och visa sina känslor vilket jag ibland kan få "mindre frispel" för, men innerst inne vet jag att han skulle göra allt för mig !
    Kram på er :)

    SvaraRadera
  3. Så fint! Hurra för kärleken!

    SvaraRadera
  4. haha gillar tanken med pensionsparande, ska jag tänka på!!

    kl sex sa du? då är jag verkligen inte människa haha! Nej det är inte ofta vi går upp från sängen innan klockan åtta, de gångerna Ellen vaknar tidigare ligger hon alltid kvar och halvsover tittar på iphonen, hoppas lillebror ärver hennes sovvanor ;)

    SvaraRadera
  5. Så fint! När jag frågade min sambo varför han älskade mig så var hans svar att jag var vitsig. Haha!

    Tack för en bra blogg!

    Kram Josefin (före detta Limhamnsbo)

    SvaraRadera