lördag 26 maj 2012

På tu man hand.

Jag o maken fyller år på måndag. Jag blir 30! O eftersom vi inte precis kan strö pengar omkring oss just nu så bestämde vi oss för att fira enkelt.
Hade gärna firat stort men det får bli när jag fyller 40...
Iaf, barnen passas av min mamma o pappa hemma hos oss o vi har egentid i deras fina lägenhet i Landskrona.
Vi har ätit ute, vilat middag, promenerat o bara myst o slappat.
Men oj, vad jag saknar barnen nu. Jag var nog inte alls redo att åka ifrån lilla Ludvig. Linnea njuter ju i fulla drag av mormor o morfar o Ludvig har det ju också jättebra men han förstår ju inte varför jag inte är där ( han är väldigt mammig). Snutte!
Längtar tills imorrn när jag får krama mina små igen, men innan dess så ska jag iaf njuta av en hel natts sömn.

Natti!

1 kommentar:

  1. Så mysigt att fira på tu man hand le jag förstår att det känn lite jobbigt också. Hoppas ni har kunnat njuta av tiden ändå. Fyller ni år samma dag alltså?
    Kram

    SvaraRadera