söndag 20 maj 2012

Helgen!

Vi har haft besök av min mamma o syster, lekt, myst, lagat mat som räcker i dagarna tre, pussats, kittlats, öppnat paket, solat, tvättat snigelskal, jobbat på uppsats, saglat en massa, provat på nya fruktpuréer, haft besök av min svärmor och svärfar o mormor, storhandlat, tvättat och lekt med nya leksaker.
Vem av oss som gjort vad behöver jag väl inte förklara?
Resten av veckan planerar jag att njuta av solen och mina älsklingar och uppskatta allt gott som livet har att erbjuda. Utom mat då, för på onsdag måste jag väga mig igen efter en tids slarv.
Nu blir det deppig serie på SVT1.

Sötfis! Nu för tiden är min Ludde glad mest hela tiden. Äntligen! =)

Dagen idag inleddes med vattenlek, den bästa sortens lek!

Linnéa och farfar studerar Linnéas skatter (=snigelskal).

Har beslutat mig för att visa bilder på Ludde ett tag till men Linnéas hålls numera lite mer hemlig. 

1 kommentar:

  1. Lät som trevliga dagar :)
    Vädret i veckan ska bli fint så du gör rätt i att njuta:)) Hoppas mitt sommarlov blir fyllt av dagar med sol och värme.
    Ja det där med bilder är knepigt. Jag har också S hemlig numera. eller hon är ju på bild, men inte så man kan se hennes ansikte tydligt. En och annan gång kan det kanske bli en sån bild också men då med mig eller pappan med i samma bild.
    KRAM

    SvaraRadera