söndag 13 maj 2012

3 nollor på 3 veckor.

Igår var det ju fest för min mamma! Hon fyller inte 50 år förräns på tisdag men då kan man ju inte fira. Speciellt inte eftersom hon kommer vara i Tyskland på minisemester med pappa då.
O vilken fest det var! Jag älskar fester med blandade åldrar o där man har med vänner, släkt, arbetskamrater mm. Det blir så härlig stämning då.

Barnen skötte sig exemplariskt, Mamma var strålande vacker o glad, presenterna blev en succé (DKNYklocka, Ystadsaltsjöbad presenkort och helkväll med hotellövernattning).
Mitt tal gick också bra även om jag blev lite rörd och inte bara min mamma fick tårar i ögonen av mina ord. Jag som varit så nervös!

Vid 01 landade vi trötta o nöjda i våra sängar härhemma. Barnen sov till 09 och sedan har vi bara tagit det väldigt lugnt idag. Linnéa bad om att få gå o lägga sig redan vid 18tiden, hon var helt slut lilla Snuttan! Har världens sötaste video på henne från igår när hon dansar till Rihanna. Hon har riktig rytm den ungen =)

Nu ska jag hänga tvätt på tork i hela vardagsrummet och sen ska jag avsluta kvällen i soffan med Game of thrones.

O rubriken betyder att vi är tre som nollar på tre veckor. Mamma den 15, jag den 28 och min Morfar den 4 juni. Dyrt för släkten.
Matchande paket.

Släkt, vänner och familj.

Linnéa dansar med sin Mormor och gammelmorbror.

Cissi (mammas äldsta vän) och Mamma.

Cissis son och min bror och några dansande damer =)

Mamma o pappa (mamma är inte så bitchig som hon ser ut ) =)

 

2 kommentarer:

  1. Tack för fina bilder och festen var så härlig
    Kram Mormor

    SvaraRadera
  2. Det verkar ha varit en härlig fest! Då var din mamma 20 år när hon fick dig alltså? Min skulle fylla 20 så hon fyllde också 50 i år (i mars) Kul att ha en så ung mamma, eller vad tycker du?
    Kram

    SvaraRadera