söndag 15 januari 2012

En helknasig helg.

Ja, denna helgen blev inget som planerat. I fredags var Mats ledig och familjeutflykt inplanerad. Men, då vaknar Linnéa med feber så de får ställas in. Som tur är finns det ingen som är gosigare än vad Linnéa är när hon är sjuk så vi hade en himla mysig dag i alla fall. Jag tog med mig Ludvig på promenad och passade på att gå inom Hemmakväll för att hyra lite film som vi kunde njuta av. Trassel och Rio blev det.

Natten till igår så sov Ludvig inte alls! Utan han o jag var vakna tills 06.30 innan han äntligen kom till ro. När jag sedan vaknade vid 13 tiden så var jag så groggy att det kändes som att jag inandats lustgas. Fruktansvärt! Sakta men säkert vaknade jag dock till liv. Vid 16 kom min mamma och sen var hon har tills min pappa slutade jobba kl. 01. Då tog jag o Ludvig plats i tv-rummet för att se om han kanske skulle sova bättre där. Av någon anledning så beter han nämligen sig som att han får ångest varje gång han kommer in i sovrummet.
Sov bättre gjorde han, från 02-09 med tre matpauser. O det får väl ändå vara godkänt. Hoppas på en ännu bättre natt inatt men skulle det inte bli så så kan jag roa mig med Golden Globe galan....
Jag hoppas verkligen att vi kan få in mer rutiner snart för jag gillar inte alls att behöva sova bort dagarna! Det finns annat som är mycket roligare!

Unge! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar