torsdag 26 januari 2012

8 år!

Idag är det 8 år sedan jag nervös tog tåget upp till Kristianstad för att träffa Mats som nyss flyttat dit från Malmö för att plugga. Vi hade en månad tidigare bestämt oss för att det inte skulle fungera mellan oss och att det var bäst att ge upp, vi hade försökt i 8 jobbiga månader och trots många känslor så blev det aldrig bra.

Men sedan kom dagen för Mats flytt och kvällen innan så träffades vi för att prata ut och ta farväl. Det kändes så sorgligt och inte det minsta rätt det heller och jag har nog aldrig varit så förvirrad. Men när jag sedan i bussen på väg hem fick ett sms från Mats där det helt enkelt bara stod "Skulle du någonsin kunna bli tillsammans med mig igen?" så visste jag att svaret var ja och sedan den 26 januari 2004 då Mats tog emot mig på stationen med en stor kram och puss så har det varit vi. Än idag hoppar hjärtat till då jag tänker på det mötet.

Nu 8 år senare är han fortfarande den enda för mig och jag hoppas att han alltid kommer låta det förbli så.

Nyblivna sambos i en sunkig MKBlägenhet 2005
Mys hemma hos svärföräldrarna 2006
2008
Jag älskar dig!



3 kommentarer:

  1. Vad härligt! Grattis till er:)
    Grattis även till viktnedgången! skrev nåt i går men lyckades komma åt nån knapp på datorn o allt försvann. Bra jobbat!!KRAM

    SvaraRadera
  2. Fint och vackert med kärlek och minnas tillbaka till början! Vi letar mkb, men de kanske är generellt sunkiga el var se bra som värdar?

    SvaraRadera
  3. Grattis! Jag blir alltid så glad när jag hör om folk som har hittat äkta kärlek. Det är verkligen underbart att uppleva!
    Hoppas er kärlek håller för alltid.
    Kram

    SvaraRadera