måndag 18 april 2011

Positiva listan.

Måndag igen, strålande sol ute, utvilad mamma. Bra läge att skriva en måndagslista alltså. Skaparen heter Jenny! Here we go....

Idag är jag glad för att:
  • Veckan som passerat varit alldeles underbar.Trevliga besök, roliga händelser, massa mys och mycket god mat.
  • Solen strålar och det känns varmt i luften.
  • Linnéa tyckte att det var helt ok att sova till 08.30!
  • Min dotter är så charmig, busig, rolig och framåt. Vi har så roligt ihop!
  • Min kropp är så duktig på att tala om när jag har ägglossning.
  • Maken är ledig imorrn.
  • Nästa månads värmeräkning kommer vara den trevligaste på LÄNGE eftersom värmen nu är avstängd här hemma. Ta med inneskor o kofta om du ska hit alltså... =)
Det var allt för mig, nu ska vi göra oss redo för långrunda med vovvarna. Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Gillar dessa månndagslistor. Man behöver påminna sig själv ibland om vad man är glad för, även dagar då det känns bläääh.
    Hoppas ni får en riktigt fin måndag i det underbara vårvädret idag:))
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det finns så mycket att vara glad över när man tänker efter. Underbart! =)

    SvaraRadera