torsdag 14 april 2011

Härliga busungar!

Igår hade vi Marina och Elias på besök. Det skiljer ett år mellan Elias och Linnéa men de är lika busiga så de passar perfekt ihop ändå. Eftersom att Marina är den enda i min bekantskapskrets som än så länge har en son så paxade jag Elias som framtida svärson så fort jag bara kunde (om inte Linnéa vill ge mig en svärdotter istället vill säga). O visst är de tjusiga ihopa? =)





Veckan har hittills varit underbar. Utflykt i måndags, kyrkis och besök av min mamma o pappa i tisdags, besök igår ju, idag kommer lillebror på middag och film, imorrn ska jag till frisören och Mats är ledig, på lördag kommer min mamma o håller oss sällskap när Mats (och min pappa) jobbar kväll och på söndag ska vi på inte mindre än två kalas. Härligt!

Nu ska vi vila middag....

5 kommentarer:

  1. Sicket härligt par :))
    Och tack för att du håller ögonen öppna efter en ny Nina till smilla:) Hon är crazy i den!
    kram

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder på finingarna !! Hittar du trulsan får du gärna maila mig historian för jag skulle så gärna vilja läsa den för viggo :) Ha en mysig kväll ! kramar

    SvaraRadera
  3. Hörde att ni också hade besök av kusin Robin och mormor. Så roligt!! Söta bilder! Puss från mamma

    SvaraRadera
  4. Du har det inte så pjåkigt du heller hihiihi

    SvaraRadera
  5. God kväll vännen.Sorry för jag inte har hört av mig ang fika..
    Vi får bestämma en dag efter påsken för en mysig fika.Ha en skön kväll snäckan o helg.kram kram

    SvaraRadera