fredag 10 juni 2011

En ny favorit.

Idag tyckte jag det var dags att ändra om lite i bokhyllan vi har i tv/lekrummet. Linnéas böcker har hittills stått ganska högt upp eftersom hon inte visat något särskilt intresse för att överhuvudtaget ha med böcker o göra.

Men den senaste veckan har hon varje dag kommit bärandes på hundböcker, kokböcker o sånt som hon lyckats få tag på, så dags att byta plats på dem o barnböckerna alltså.
O vad hittade jag då? Jo, två helt bortglömda pekböcker från ILKA som Linnéa fick av sin mormor medans hon fortfarande låg i magen. O vad innehöll dessa? Jo, bilder på fordon. Traktorer, grävskopor, bussar mm.

Behöver jag ens säga att Linnéa har gått runt med dessa böcker hela dagen? Tom när hon skulle sova middag så skulle den ena följa med in i sängen....






Jag är jäääättetrött men bara liiite till.....

Idag har vi bara tagit det lugnt igen, skönt med action och lugn varannan dag. Mormor var här på fika i eftermiddags och sen har jag haft en skitkul kväll. Har städat och städat lite till. Blääh!
Nu ska jag belöna mig själv med ett avsnitt True Blood och alldeles för mycket vattenmelon. Det går inte att äta det med måtta!!!

1 kommentar:

  1. Så kul med en städkväll !!
    Så kul med böckerna Linnea fann
    Kram Mormor

    SvaraRadera