onsdag 22 juni 2011

Alla sätt är bra utom de dåliga....

När man är hos Mormor och Morfar på besök så får man bete sig nästan hur man vill. Att leka med vatten i diskhon är en stor favorit. När man blir törstig av all lek så får man ju göra vad man kan för att nå fram till kranen. O Linnéa lyckas ju....





Otörstig, nöjd och ganska blöt. =)


Idag har jag shoppat. Jag har haft pengar liggande sen jag fyllde år men inte kommit iväg förrän nu. Tänk vad man förändras. Innan Linnéa föddes så hade jag 2500kr i fickpengar varje månad och jag spenderade dem allihop VARJE månad. Nu, nu tycker jag att det är skittråkigt att shoppa och om jag inte blivit tjock om magen så hade nog pengarna fått ligga ett tag till.

Ensammen gav jag mig iaf iväg till Mobilia o var klar efter en timme. Mammamjukis, leggings, blus från HM, 6 par örhängen, två armband och en urtjusig blus från Indiska blev det. Köpte lite till men det ska lämnas tillbaka eftersom sakerna inte passade, eftersom jag inte orkade prova dem i affären. Så kan det gå.

Nu ska jag äta jordgubbar och invänta The Tudors.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar