onsdag 8 juni 2011

Besöksöverdos!

Igår var vi hemskt populära jag o Linnéa. Först kom Anna och hennes barn på besök. Vi fikade i trädgården oc Linnéa och Adam var så duktiga att det samsades om samma lilla pool utan att bråka. Linnéa gillar att ha sällskap av större barn och följde Adam som en skugga så fort han gick någonstans. Mycket trevlid fikastund hade vi!

När vi sagt adjö så kom mina föräldrar, direkt från Kastrups flygplats för att hämta bilen vi lånat under vekcna de varit i Grekland. Lyckliga och härligt solbrända var de båda och min avundsjuka växte ännu mer. Medans de var här kom min lillebror och honom bjöd jag sedan på lasagne medans han bjöd på sig själv. Sen hängde vi i soffan hela kvällen, snackade skit och slöglode på tv.

Idag har vi varit helt slut och bara latat oss, sovit middag pch lekt en massa. Nu åskar det så nu måste jag sluta! Hej!



Adam, Linnéa och Alva på ett hörn. =)

Linnéa fick äta middag vid sitt eget bord i dag. =)

1 kommentar:

  1. Så fina goa bilder och så roligt de hade det med allt vatten. Härligt när trädgården kan nyttjas
    Kram Mormor

    SvaraRadera