lördag 21 maj 2011

Ofrivillig egentid.

Ja, här ligger jag, magsjuk IGEN!! Det är f-n inte klokt, inte ens en månad sen sist =( Åkte till mina föräldrar igår med Linnéa och vovvar eftersom Mats jobbar kväll hela helgen. Inatt vaknade jag vid 4 och fick rusa till toalettten. Tack o lov för små badrum som tillåter en att skita o spy samtidigt.

För mig, Linnéa och vovvarna är det skönt att vara här. Barnvakt och promenader fixar sig utan krux men jag vet inte hur kul mina föräldrar tycker att det är att ha en pestsmittad i huset.... Tur att de har kolonin att fly till under dagtid iaf.
Har nu på eftermiddagen fått behålla två glas blåbärssoppa och nån isglass så det går väl åt rätt håll.... Men f-nvad jag har tråkigt!

4 kommentarer:

  1. Fy och uscha!! Tycker synd om dig:(( Hoppas det ger med sig snabbt den här gången!! Stor krya på dig kram!!

    SvaraRadera
  2. Nej vilket jävla skit!! Hoppas det går över fortare den här gången!!!

    SvaraRadera
  3. Stackars dig, men tur att du blir väl omhändertagen.Hälsa alla Kram Mormor

    SvaraRadera
  4. God kväll snäckan..krya på dig..Får träffas nästa vecka :) Ha en mysig kväll som möjligen..kram kram

    SvaraRadera