lördag 7 maj 2011

Från ett ghetto till ett annat.

Lämnar mitt stora ghetto för att åka till det lite mindre ghettot Landskrona. Vi ska spendera ett dyng där, hemma hos min mamma o pappa. Mats jobbar helg och det är lika skittråkigt som vanligt så då får vi se till att roa oss med andra.
Vi har verkligen bråttom just nu eftersom Linnéa bjöd på oväntad sovmorgon men lite bilder måste jag ju ändå få med...

Mammas och pappas nya kolonistuga som vi ska besöka för första gången idag!


Vovvarna är ganska så lyckliga över detta nya smultronställe....


Mina föräldrar flyttade nämligen härifrån (klicka på bilden så lovar jag att ni ser ett litet gult hus bland alla träden) till en paradvåning utan balkong mitt i Landskrona centrum. Kan inte bli mycket större kontrast.

O ja, bilderna har jag stulit från min mammas blogg och min systers.

3 kommentarer:

  1. Jaaa, tur för dig att du länkade...

    SvaraRadera
  2. Jo för tusan, storstädning varje fredag! :)

    Va skönt att du mår bra! ´:) Hoppas du får göra det graviditeten igenom! :)

    Har jag frågat om ni tänker ta reda på kön? Eller det kankse ni redan har gjort?

    Kram och ha en fortsatt trevlig kväll!

    (Kolonistugan ser riktigt mysig ut!)

    SvaraRadera
  3. Vad är det för skillnad på en kolonistuga och sommarstuga?

    SvaraRadera