söndag 1 april 2012

Dagen efter.

Oj, vilket lyckat dop det blev igår! Ludde som annars lätt tröttnar och blir lite missnöjd var överlycklig hela dagen! Han gillade verkligen att vara i centrum och att det hände saker hela tiden.
Ludde var vaken genom hela ceremonin, o log mot prästen så mycket att hon nästan kom av sig.
Han var även vaken större delen av fikan efteråt och vandrade från famn till famn lika nöjd med varenda en som tog chansen att få hålla honom en stund.

Vi föräldrar var också glada och nöjda. Mina föräldrar kom hit och passade barnen så att vi kunde sticka iväg och dekorera lokalen. Hade hyrt lokal i Hyllie kyrka, en underbar liten gårdskyrka som ligger en bit bort från oss. Allt under dagen gick smidigt, eller iaf så smidigt som det kan gå med två små barn och en massa saker som ska fixas o tider som ska passas =)
Barnen slocknade snabbt på kvällen och jag la mig redan kl 22 och sov till 07. Underbart! Är ju annars dålig på att gå o lägga mig i tid, gillar ensamtiden som man får på kvällen när barnen sover....

Idag gör vi ingenting, just nu sover alla i huset utom jag, så jag passar på att sitta här. Nu ska jag läsa vad som hänt hos er också, hej!

Hela gänget. Jag ser ut som en apa. Men det gör jag ju på alla foton.

Min släkts fina dopklänning som min Mormor sytt.

2 kommentarer:

  1. Underbart att det blev så lyckat!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att allt gick så bra! :-)

    Sv: Ja, nästan. Inbjudningarna är till Lilla hjärtats barnvälsignelse! :-)

    Ja, just det! När Anna gjorde min design så fick jag applicera den på bloggen själv! Hoppas att du hittar något bra snart!

    Kram

    SvaraRadera