torsdag 23 februari 2012

En riktig prinsessa.

Eftersom jag var vaken inatt så visste jag redan då att Vickan åkt till BB. O sen var jag även vaken när Daniel annonserade sin dotters födelse i tv. Så söt han är den där Daniel. Han måste vara en riktig gulleplutt till make.
Grattis iaf! Jag är ju lite av en royalist. Måste vara mitt historieintresse som gör att jag har svårt att tänka mig ett Sverige utan en kungafamilj.

Jag har varit effektiv nu på morgonen och både ställt Ludvig i dagiskö och bokat fikalokal till dopet. Nu ska jag sova, för det gör Ludde och sen ska jag ta mig till Panduro, dags att göra inbjudningskort nu. Ha en bra dag!


Vår i luften gör att man längtar efter sommaren.... 

1 kommentar:

  1. Vilken härlig bild!

    Linnet kommer från Kappahl och kostar 199 kr :)

    SvaraRadera