onsdag 26 oktober 2011

v. 33!

Jisses, vad tiden gick snabbt helt plötsligt! Snart är det minsann dags att bli tvåbarnsmamma. Känns inte helt verkligt kan jag säga.
Bebis verkar må bra, jag står mest bara ut. På måndag är det dags för andra ul och det ska bli så spännande att få se vår lilla(?) son igen. Undrar så hur stor de tror att han kommer vara när han föds. Med Linnéa sa de över 4kg men hon vägde precis under, 3860gram. Lagom stort barn att pressa ut tycker jag.....
Det är skööönt att vara mammaledig och jag njuter av att ha energi att lägga på det som betyder mest, Linnéa, Mats, vovvar, hem o vänner.

En bild bjuder jag på idag tom. Mitt svullna ansikte slipper ni dock se, räcker med min monstermage och min ca 30kg för tunga kropp.

Slå den här om ni kan! Bukplastik nästa....

Perfekt som huvudkudde tycker Helmer!

5 kommentarer:

  1. Och familj kanske?

    SvaraRadera
  2. Vilken stor och fin mage du har! :-) Själv är jag ju i v 34, men min mage är inte riktigt lika stor... http://byvanilla.blogspot.com/2011/10/vecka-34.html

    Visst är det spännande att det närmar sig BF nu! :-)

    Ha en bra kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har sagt det förut och säger det igen. Du är hur vacker som helst! Stor mage eller inte.

    SvaraRadera
  4. Äh, den där stora magen ska du vara stolt över och du är alltid lika vacker !! Kramar

    SvaraRadera
  5. Stor och FIN mage! :)

    Lider med dig angående svulldnad...Hela jag svällde som en ballong efter vecka 32...

    KRAM

    SvaraRadera