onsdag 19 oktober 2011

Gummivindruvor.

Satt o tuggade i mig vindruvor igår kväll. En storfavorit här hemma men jag tyckte att de var lite väl gummiaktiga i konsistensen, det tyckte inte Mats. Han påminde mig istället om att jag i slutet av förra graviditeten hade väldigt svårt för att tugga pga ansiktssvullnaden. Jahapp, det stämmer ju men det hade jag helt förträngt.
Men Kissie lever ju gott på barnmat så det kan kanske jag också göra? Suck....

Idag har vi haft fullt upp här hemma. Jag var ledig från skolan och Linnéa fick stanna hemma från dagis. Vid 9.30 kom Lisa, Tuva o Maya på besök och sedan har Linnéa och Tuva trotsat i omgångar. Ljuvligt =) Tur att det är glada emellan iaf. Nu sover Linnéa sedan en halvtimme och jag ska lägga mig på soffan tills jag orkar flytta mig till sängen. Sista skoldagen imorrn.....

De nya överdragsbyxorna gjorde att Linnéa for nedför rutschkanan med en väldigt fart! Lycka!

3 kommentarer:

  1. haha... om du bara visste va lika dom är !! Viggo har oxå en traktor t-shirt med en stpr traktor på magen och testne "traktorförare" på ryggen. Tröjan är skit ful, men han fullkomligt älskar den och visar den stolt för allt och alla !?`På toys r us idag fick han som sagt välja en leksak själv ( C skämmer bort honom ) och det slutade väl i "hyfsad" prisklass - 279:- får traktor släp, bonde, en ko och en häst ;)
    Men han var även "sugen" på en cars säng för 3500:-, men där satte vi stopp ;)
    kramar

    SvaraRadera
  2. Hur vore det om även du skaffade överdragsbyxor??
    Så kul för er båda i rutschkanan !!
    Gummidruvor låter ju inget vidare !
    Jag var på bio igår och såg en fantastisk film
    Niceville. Helt underbar och något att rekommendera !
    Kram Mormor

    SvaraRadera
  3. God förmiddag snäckan.Mysigt med en jul bebis..Hoppas att sista tiden kommer gå bra och du mår bra.ha en fin höst torsdag.kram

    SvaraRadera