onsdag 12 oktober 2011

En riktigt bra dag.

Det har jag haft idag, rent energimässigt alltså. Bestämde mig för att strunta i dagens eftermiddags föreläsning som skulle göra att jag inte var hemma igen förrän 18.30. Det är ju så att jag kommer att gå om den här kursen när jag börjar igen så det är svårt att vara helt motiverad till allt som inte är obligatorisk. Mitt fokus är liksom riktat åt något helt annat.

O det är som sagt en otrolig skillnad på vad jag orkar med de dagar jag är i skolan eller när jag är hemma. Skoldagar orkar jag knappt hålla ögonen öppna när jag kommer hem men idag så har jag orkat STORstäda hela huset, (vilket verkligen behövdes!!) laga både mat och efterrätt, vara ute på långrunda med vovvarna o hämta Linnéa på dagis. Kände mig skitpigg fram till 19, nu är jag inte lika kaxig längre. Men det var trevligt så länge det varade =)

Nu ska jag o mina ömma fogar sätta oss i soffan o titta på något hjärndött program. Imorrn är det skola igen.

Vår älskling som underhållit sin mamma o pappa med sång o dans hela kvällen. =)

2 kommentarer:

  1. tack =) ja synd att du inte behöver en enkelvagn. Inte mng som tycker den är snygg.

    Ohh vad skönt att allt har ordnat sig för dig. Störigt när det blir så där. Verkar vara ng virrig människa som sitter där

    SvaraRadera