onsdag 22 augusti 2012

Jag för 9 år sedan....

Min mamma la upp gamla foton från vår Thailandsresa 2003 på Facebook idag. Shit, vad snygg jag var! Fast jag är smartare nu och har även bättre självförtroende, så det där utseendet är ju inte allt. Men ändå.... =)

Jag o min morbrors fru Chinda.
(O nej, han är inget svin och hon är inte förtryckt. På nio år har hon flyttat hit, lärt sig svenska, läst in högkolekompetens och tagit lärareexamen, det ni!)

Min fiiina mage. Den där tatueringen ser inte ut så idag tyvärr.

Rakpermanent. Att jag sen kom hem, gick till inkompetent frisör, blev morotsgul i håret o fick klippa av allt, det försöker jag glömma när jag ser hur fint hår jag samlat ihop till här..... =)


Idag ser jag annorlunda ut men när jag ser de här bilderna så tänker jag att jag kanske trots allt inte är så ful som jag tror att jag är...... Himla tur att jag är så smart iaf. 

1 kommentar:

  1. Fina bilder:)
    Var i Thailadn var ni?
    Kan vi inte få se bild på dig nu med?
    Kram

    SvaraRadera