lördag 9 juni 2012

Trött, sol och upptäcksfärd.

Idag fick jag sova till 11.30. Fast jag vet inte om det kan räknas som sovmorgon då jag var vaken med en väldigt ledsen liten Ludvig mellan 03.50 och 05.30. Iaf hjälpte det föga så jag har varit något seg under dagen.
Ludde däremot har varit superpigg. Idag tog han det stora steget och kravlade över trösklarna ut ur lekrummet för att utforska resten av huset. Köket o hallen undersökte han noga o han kikade även in i vardagsrummet, men det var väl lite stort o skrämmande. Jag tycker han är duktig, han är ju inte ens halvåret än!
Linnéa har mest lekt i trädgården, snott leksaker från lillebror och varit ute på cykelturer.
Jag har försökt hänga på så gott jag kunnat. Mats är för ovanlighetens skulle ute idag. Inte ute o super o festar men han är iaf ute ur huset o träffar kompisar.

Jag har inget intressant att delge er så nu ska jag dammsuga istället o kanske fila på min nya bloggdesign som jag borde beställt för längesen......

Två som njöt av att solen var tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar