onsdag 27 juni 2012

De små sakerna.

Kurragömma lek mellan sängens spjälor innan läggdags, det första leendet när vi möts igen efter din tupplur, att vakna till glatt bebisjoller på morgonen, att höra dig skratta när jag kittlar dig på magen.

Att vakna av att du kryper tätt intill på morgonen och viskar - Mamma med mild röst. Att mötas av världens största kram och - Mamma, nu har vi inte setts på länge, efter min kvällspromenad, att se dig ha roligt och busa med dina kompisar, att få lyssna på dina kloka resonemang och förvånas över dina insikter.

Det är alla dessa saker som gör livet underbart. O tänk att jag får uppleva dem varje dag. De är del av min vardag. Tack vare mina underbara barn. Herregud, vad jag älskar er!

- Mamma, jag är världens bästa Mammas Bubbla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar