söndag 17 juni 2012

Snopen start på semestern.

Jahapp. Igår vaknade jag av att Linnéa stod i dörren in till sovrummet o sa
- Mitt öga rinner, Mamma. Jag har ont i ögat.
O när jag väl hittat mina glasögon så såg jag att stackaren fått världens räligaste ögoninflammation! Suck, så tråkigt!
Hela dagen var hon dock så duktig o kom o sa till när det blev kladdigt o hon ville att det skulle tvättas.
Idag har hon tyvärr fått inflammation i andra ögat också så vi får ta oss till läkaren imorrn.
Alltså får vi hålla oss ifrån andra och sysselsätta oss inomhus eller med promenader o lite lekplatslek. Det går ingen nöd på oss än men jag o Linnéa blir lätt rastlösa så vi får hoppas att hon tillfrisknar snabbt o att ingen annan smittas......

Kolla galningen! =)

1 kommentar:

  1. Ja jag har kollat " galningen ". Vilken härlig bild. Han ser ju bara så läcker ut !
    Kram Mormor

    SvaraRadera