tisdag 23 augusti 2011

Förberedelser.

Bröllop på lördag alltså. Ska bli skitkul även om jag har en hemsk klädångest. Har fixat pumps och finbyxor idag, på torsdag ska jag ut o leta topp o kofta. Klädkoden är egentligen kavaj o då ska vi damer ju har klänning men jag har fått brudens tillåtelse att ha på mig det som passar. Eftersom hon var höggravid på mitt bröllop så har hon förståelse för mitt dilemma =)
Mats fixade nya kostymbyxor (lite tjockare har han visst blivit sen vi gifte oss) och sen ordnade vi med presenten också. Känns skönt att ha det mesta gjort.

Annars har vi bara tagit det lugnt idag, är ju fortfarande inte krya, vi vuxna då. Linnéa är pigg som en lärka och ska till dagis imorrn, dock bara mellan 9-12 för sen ska jag till barnmorskan.

Intressant film på 1an förresten, om dr. Kevorkian som hjälpte 130 patienter att ta livet av sig själv. Är för dödshjälp, även om jag anser att man samtidigt bör göra den pallitiva vården så bra som den hade kunnat vara. Man ska ju inte behöva ta livet av sig bara för att att det enda andra alternativet är att dö på en överfull sal på onkologen. Nog om det nu, nu ska jag sova.

Sötfis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar