måndag 24 januari 2011

Lugna måndag.

Här är vi inte särskilt effektiva idag, än så länge iaf. Jag ska ju börja träna ikväll så jag har det "värsta" kvar till sist. Men än så länge tar vi det lugnt. Vi har ju hittat på en massa de senaste dagarna så då är det skönt att bara vara idag. Gå runt i myskläder och titta på lite skräptv.

Har ni förresten sett dessa? En gyllene bok, klassikern från förr ges nu ut igen. Jag älskar de här böckerna! Bilderna är vackra o berättelserna trevliga. Beställde fyra till Linnéa från Adlibris men de var även billiga ute i handeln.



5 kommentarer:

  1. Hihi... TACK!! men jag hoppas nästan på några snoriga dagar till för det är bara när viggo är krasslig som han har "tid" att vara still och mysa med mig ;)
    Ha en toppen dag ! kramar

    SvaraRadera
  2. Åhh vad kul, vad ska du träna??

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt med en slappedag. Själv är jag sjukt dålig på att unna mig dem.
    Har ni haft det mysigt.

    Jag är uppvuxen på söderkulla men flyttade till Lindeborg när Engla var ett. Där mellan bodde vi i stan. Nu bor vi här och jag kan faktiskt säga att det är här vi vill vara. Jag bara älskar Limhamn=) Trivs ni?

    SvaraRadera
  4. Föresten vad lustigt att vi bor på samma område och att tjejerna nästan är lika gammla. Världen är allt bra liten ibland. När fyller Linnea 15 månader?

    SvaraRadera
  5. Jag hade redan sen innan satt min gräns vid 6 månader..men nu verkar det få bli tidigare än så... Ska prata lite med BVC tanten vår i morgon får se vad jag beslutar.

    Tråkigt att du kände "press" inför att amma. Det är ett beslut helt upp till var och en. Å inget beslut är rätt eller fel.

    Men jag vet och hör ju hur det är..Så jag kan förstå dig.

    Kram

    SvaraRadera