torsdag 21 juli 2011

Fy Sören.

Vad uttråkad jag är. Jag kan vara hemma en hel dag utan problem men inte INNE en hel dag utan att börja klättra på väggarna. Gaaaalen blir jag snart! Inte en enda minuts uppehåll är det på regnandet heller så vår välbehövliga tur till affären kan vi nog glömma.
Att jag är fet, ful, förmodligen har börjat få foglossning och redan börjat svullna (Bye, bye vigselringar) gör ju inte dagens tillvaro roligare. Hoppades ju så att denna graviditeten iaf skulle bli lite lättare men det verkar bli tvärtom istället.... Färdig gnällt för idag. Adjö.

GoFis, tur att du är glad iaf. <3

4 kommentarer:

  1. Bläääh för såna dagar:( Har också haft några såna. Klättrar på väggarna. Hoppas på uppehåll imorgon.
    SV; fy sören ja, börjar få sån separationsångest nu när dagisstart närmar sig med stormsteg. Får inte riktigt in det i mitt huvud. Det blir ju nån annan som får trösta henne när hon är ledsen eller slår sig. Även om jag vet att det blr nyttigt för henne så gör det nog allt lite ont i mammahjärtat. Skönt att du fattar vad jag menar. Och som vanligt blir det en hel uppsats när jag skriver kommentar hos dig ;)
    kram och hoppas du får en bra och händelserik dag imorgon!

    SvaraRadera
  2. Usch för sånna dagar, men medan du rensar ska jag fylla på i morgon - vår road trips första stopp blir nämligen i ULLARED !! Sen efter det väntar 2 nätter på hotell i göteborg, så det ska bli super mysigt att komma iväg lite ! kramar

    SvaraRadera
  3. Imorgon kommer att bli en toppndag bara därför! ;O)

    SvaraRadera
  4. Ursch, dom dagarna kan man gott vara utan! Hoppas det känns lite bättre idag. Läser att du hade en tuff graviditet. Har dom mer koll på dig också eftersom du fick havandeskapsförgiftning förra gången? Hoppas verkligen att det inte blir så denna gången också!

    För mig var graviditeten lätt så att säga. Visst illamående och spyande i 4 mån, men efter det bara vanliga krämpor så att säga. Det var just förlossningen som blev väldigt traumatisk.

    Önskar dig en skön fredag på alla sätt!

    SvaraRadera