fredag 23 september 2011

Uppsatsskrivning pågår....

Jag fick aldrig något nervsammanbrott som tur var. Men att säga att veckan varit annat än stressig hade varit en lögn.
Både jag o Mats har examinationsinlämning samtidigt. Jag har INGA självstudiedagar denna veckan utan förväntades vara på plats i skolan o på praktikplats trots uppsatsinlämning på måndag. Dessutom vaknade Linnéa med feber igår igen och vi trodde vi skulle bli knäppa här hemma!
Men underbara svärmor kom till vår undsättning! Vi ringde henne i panik 6 på morgonen, kl. 9 var hon här o tog hand om Linnéa hela dagen ända till kl. 20 så jag kunde gå till skolan o Mats kunde skriva färdigt sitt arbete.

Idag vaknade Linnéa inte förrän 8, febern hade gått ner. Jag o Mats var på strålande humör och en hela familjen hade en harmonisk förmiddag tillsammans. Sen sov jag middag, nu sover dem och jag pluggar i lugn o ro hela dagen medans Mats sköter unge o hundar. Tur att ens tur kan vända ibland....

Längtar tills måndag kl. 10.00, då är jag FRI! Ett tag iaf tills jag ska opponera på en annan uppsats....

Linnéa <3 Farmor

1 kommentar: