fredag 16 september 2011

Fix o mys.

Här händer inte särskilt mycket, kass fortfarande. Känner mig tom sämre idag o alla tankar på att tvinga mig själv att åka till Lund försvann direkt när jag vaknade efter en orolig, snuvig o svettig natt.

Hämtade Linnéa på dagis redan 12 så att hon fick sova middag hemma i sin egen säng.
Vissa barn är så söta. En flicka som jag inte ens vet namnet på skrek - Nu kommer Linnéas mamma!, när jag kom innanför dörren och en liten pojke kom fram o gav mig en stor kram. Jag utstrålar nog en otrolig godhet, tror ni inte? ;)

Har fixat praktiska saker idag, papper till chefen, försäkringskassan o skolan. Så nu är allt klart för mitt studieuppehåll. Har ju platsgaranti när jag vill börja igen så ingen oro där. Har också bokat tid på privat ultraljudsklinik. 1000kr fattigare blir vi av det besöket men jag tänker INTE föda barn utan att ha gjort tillväxtul först.

Dagens höjdpunkter var när jag o Linnéa låg på en madrass på altanen o pratade, nerbäddade under en filt, eller när hon och Helmer sprang runt som tokar i trädgården vilket fick Linnéa att kikna av skratt o mig att le av lycka. Lata Doris passade samtidigt på att ta plats bredvid mig på madrassen. Vi har också hittat fler tomma snigelskal till Linnéas samling och läst Luddeböcker i soffan. Bästa Linnéa, du är så go!

Godingar!
<3

2 kommentarer:

  1. Trist att du känner dig kass . Jag går på panodil och näsdroppar och hoppas jag klarar mig
    Goa bilder och igår var en sån skön dag
    Kram till er alla
    Mormor

    SvaraRadera
  2. Oj dyrt, får man inte alls gratis om man är orolig el som du vägrar?? Så dumt. Krya på dig!

    SvaraRadera